reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Simona Mikulova

Simona Mikulova

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...má mnoho domovov. Zoznam autorových rubrík:  U Maliky

reklama

U Maliky

Pohreb archetypov

Simona Mikulova

Pohreb archetypov

Cos to proboha udělala, má drahá?, vravela jej myseľ sťa valiace tornádo, ktoré nie a nie utíšiť, celú jej nočnú cestu autom, cos to, má milá, udělala...

  • 11. máj 2020
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 702x
  • 0
O extáze

Simona Mikulova

O extáze

Bubnoval o kufor, ktorý patrí akejsi harmonike, z celého hrdla spieval a spieval nádherne. Muž, ktorý spieva.

  • 19. dec 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Očakávanie býčieho Splnu

Simona Mikulova

Očakávanie býčieho Splnu

Naplň môj koreň svätosťou, drahá džungľa, s nebom nad hlavou a bosými nohami v seychelskej pôde, dovoľ mi spojiť sa a zapustiť korene na svoj pozemský čas.

  • 7. nov 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Ja, beduín (časť druhá)

Simona Mikulova

Ja, beduín (časť druhá)

Pythagoras či Jiddu Krishnamurti údajne poznali všetky svoje minulé životy. Ja som doposiaľ tušila o jedinom, vlastne som si ním bola sakramentsky istá.

  • 25. okt 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
Boh je gentleman

Simona Mikulova

Boh je gentleman

Nie veľmi príjemná manipulácia 50 kg nákladu s miernou dávkou pomaly prichádzajúceho stresu. Parížska dopravná špička v osem hodín ráno, pár metrov trasy z Rue Turbigo, od stanice metra Temple k Republike, žiaden taxík.

  • 7. okt 2019
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu